search
menu
person

NEWS AND UDATES


21:28
עבודה גבוהה עבור בנות במוסקבה - מה מסתתר מאחורי הכרזות כאלה

מדי שנה יותר ויותר נערות, שסיים מבית הספר, מבקשים ללכת לבירה כדי לנסות להשיג הצלחה בחיים. מישהו נכנס לאוניברסיטה, לספור לאחר קבלת השכלה גבוהה כדי לקבל עבודה יוקרתית במוסקבה. אבל רוב הבנות מקוות לעבוד ללא חינוך מקצועי וניסיון, כפי שהובטח פרסומות הבטחה.

אפשרויות כדי להרוויח נערות צעירות קצת - זה שדה הפנאי ואת ליווי. אם אתה כריזמטי מספיק, יש לך מראה בהיר, אתה יודע איך לתקשר עם אנשים, לא דחוס ואתה מתנהג די מקופל מספיק, אתה לא תמצא עבודה בתשלום מאוד במוסקבה. ואנחנו אגיד לך איך לעשות את זה נכון.

תעסוקה באמצעות סוכנות ליווי

הדרך המהירה ביותר להיות ליסר היא ליצור קשר עם סוכנות מיוחדת. בכל מה שאתה גר בהתנחלות של רוסיה או ליד בחו"ל, למלא את השאלון באתר הסוכנות, ליישם את התמונה, להשאיר פרטים ליצירת קשר ולחכות לשיחה מהיועץ.

אם אתה מתקרב לפרמטרים, תתבקש לבוא להתמחות. במקביל, לנסוע כרטיסים, לינה משולמת על ידי הסוכנות, אשר נוח לבנות מן המעמקים כי לא יכול לצבור כסף עבור טיול יקר.

חָשׁוּב! לא כל המודעות עם הצעות לעבוד במלווה ניתן להאמין. כמו כן, סרסורים הם צוברים בנות לעבוד עם זונות במוסקבה, מחדל סוכנויות ליווי. אם אתה לא מתכנן לעבוד בבושת זולה של הבירה, לבוא בזהירות לבחירה של סוכן. בדוק את המוניטין של האתר, לקרוא ביקורות על פורומים Esquiten, לשאול את המנהלים על הניואנסים של המקצוע בפירוט.

ואינם באמת מצפים כי מן הימים הראשונים שלך תוכלו ללכת לרווחים שנחתמו במודעות. למרות עבודה בליווי ושייך לאחד המשולמים היטב עבור נערות צעירות כדי להשיג הצלחה במוסקבה, אתה צריך לצבור ניסיון, ללמוד את המורכבות של תקשורת עם גברים, לרכוש לקוחות עשירים קבועים.

לא לשקול את המקצוע של מודל ליווי כאופציה קבועה. זוהי הזדמנות מצוינת להתרגל בבירה, לצבור הון סטארט-אפ. עוד רגע אטרקטיבי בעבודה של אסקלוג - תוכלו לבקר באופן קבוע את הצדדים המוסקבים האופנתיים, לפגוש את האנשים המפורסמים של העולם של העסק להראות, אשר ייתן לך הזדמנות להיכנס למקום. תוכל להיות מודל מוביל, רקדנית בהתאם לכישרונות. אבל אף אחד לא שם לב אליך עד שתכניסו את האנשים הנכונים.

עבודה חשפנית

אם אתה יודע איך לזוז, יש לך מתיחה טובה, די בטוח בעצמך, להתפשט זרים, לנסות להצליח סטריפטיז. במועדוני הלילה של ההון דורשים באופן קבוע חשפנות. רווחים לבנות הם כל כך גבוה בזכות המתארים שהופעלו את החימה, אשר יאפשר לחיות בלי לחיות במוסקבה, הסרת חדרי אירוח נפרדים.

החובות של החשפנות לא כוללים שירות מיני של לקוחות, אם רק עצמה לא רוצה את זה בזמן הפנוי שלו. אתה יכול לעשות זרם אפילו ללא ניסיון. בנות מאומנות מול נאומים ושלם באופן מלא את טכניקת הריקוד על הפילון. https://romantik69.co.il/

חָשׁוּב! מחפש הודעת פנוי חשפנות במוסקבה ישירות באתרים של מועדוני הבירה. אחרת, אתה תקבל pimper ואתה תעבוד כמו זונה, מבדר לקוחות עם סטריפטיז לפני סקס.

עבודה בסלון של עיסוי ארוטי

מגזר נוסף של ארגון גברים פנאי, שבו נדרשים עובדים צעירים כל הזמן - אלה הם סלוני ארומגר. באולפנים אמיתיים הרפיה ארוטית ללקוחות אינן שירותים אינטימיים. בנות רק להפוך גברים פרנק עיסוי ולארגן מופע ארוטי מאשר להביא אותם לראש העונג.

Ero-Masseuses הם ממש מרוויחים היטב, הבנות מסופקות עם לינה, לשלם למוסקבה, עבודה בסלונים בטוח. כדי להתחיל ללקוחות שירות, העובדים לראשונה ללמוד סוגים שונים של עיסויים המוצעים למבקרים.

חָשׁוּב! לא כל סלוני עיסוי הם כאלה במציאות. לפעמים תחת המסכה של אולפן עיסוי Ero מסתיר בית ציבורי רגיל עם בנות זולות אשר מציעים ללקוחות כמו הקדמה ללקוחות עם הרפיה קטנה.

אם אתה רוצה לעבוד בבירה של סקס Massagest, ולא זונה, הקפד להבהיר את מנהל מול המכשיר, בין אם האחראי על שירותי מין עיסוי.

Просмотров: 313 | Добавил: wondatra5ostrye | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar