search
menu
person

NEWS AND UDATES


07:43
איך להיות חשפן

השלבים שבהם מישהו רוצה להיות חשפן הם:

- מציאת עבודה - שיפור הניידות שלך - טיפול בגופך - קביעת מחירים - טיפול במראה החיצוני שלך

- עובדים על הביצועים שלך

- עמדות ונימוסים

- איסורים

כל חשפן בסיסי צריך לדעת להיות פיזי. המשמעות היא למידה של מהלכים ובדרך כלל חמישה מהם. עבור חלקם ריקוד לאפ הוא האהוב עליהם והם מתרגלים את אמנות המגע והתחושה. אחרים עוסקים יותר בשחזה, וכאן חובה להתאזן על רגל אחת כמו בבלט מבלי לצחצח את הרצפה עם אף חלק בגוף מכף רגל ועד ראש. https://sensualtoi.com/region/Discreet-apartments-in-Nahariya.php

כסו את הירכיים בזרוע אחת גבוהה מהשנייה. דחוף את התחת שלך ליציבות, הושיט את ידו מעל כתפיו עם זרוע אחת מוטה לאחור מעל ראשו. נגיעה בו במקומות שהוא לא היה רוצה יקרה עם קצב בלתי נשלט אם תפרוץ את זה למהלכים השגרתיים האלה - לא יכול לקרות ככה אם הלקוח לא יכול להרגיש הנאה בכלל מהקפות ושחיקה משולבת - הלקוח עלול זיוף כי הוא חושב שאתה גדול!

חלק זה ידון כיצד להיות חשפן. מבצעים צריכים לדעת חמישה מהלכי חשפנות חיוניים: לאפ דאנס, גריינדינג, מגע

FortunaPai מספקת לחשפניות תרגילי מוטיבציה, הנחיות אינפורמטיביות ל"הפשטת כושר" וכלים מקצועיים לשיפור מיומנויות.

1) תרגילי מוטיבציה: חשפניות FortunaPai מקבלים גישה למגוון רחב של תרגילים שיש בהם מרכיבי מוטיבציה. הם משתנים מהקלאסיקה כמו קפיצה למעלה ולמטה במקום או כריעה עמוקה, ליצירתיות יותר כמו קפיצת פופקורן או שוריקה של חתולים על ידי פתיחת הפה ונשיפה איטית - בדומה לאופן שבו חתול עושה לאחר שהוא משלים להרים את הגב שלו בסופו של דבר. אוויר.

2) הנחיות להפשטת כושר: התאמת ביקיני מועילה אך אינה הכרחית כדי להצליח כחשפנית. כלל ראשון זה של FortunaPai הוא ביסוס גירעון קלורי של 600-1200 קלוריות ליום שניתן לעשות על ידי הגדלת תדירות הארוחות והתחלת השתתפות באימון נשיאת משקל או התנגדות בנוסף לאימוני אירוביים. הם גם מייעצים לנשים לא לספור את הקלוריות ההכנה בבית

ישנם שלושה כללי זהב כדי להפוך לחשפן (1) להיות מעל הממוצע במיומנויות קשר עין; 2) בקי בשירות (כבוד); 3) לשאת כל הזמן כוסות מים או כוסות יין.

המאמר מספק הנחיות, אך אינו מציע מידע ברור כיצד להיות חשפן.

הצעד הראשון מחייב את החשפנית החובבת לעשות מאמץ לשפר את הדימוי העצמי שלה. הנקבה צריכה לדאוג לעצמה וגם לשמור על תחושת שליטה, איפשהו בדינמיקת הכוח הזו היא המקום שבו המשחק המנטלי של החשפנית יעשה את כל ההבדל כי זה מה שבסופו של דבר מבדיל בין מבצעים מצליחים לבין עמיתיהם הפחות מסוכנים.

כדי לשלוט בדייט שלה עם הגורל ולהוציא ממנו את כל מה שהיא רוצה, היא צריכה להיות מושקעת במלואה כדי להבטיח שהיא תצא מושכת מספיק עבור לקוחות פוטנציאליים. כישלון בכך עשוי בהחלט להוביל לרווחים זעומים עד מביכה; רוב הסיכויים שזה גם יגמר במהירות עבודה שהיא נהנתה ממנה לחובה שהיא מתעבת.

לאחר מכן, ישנן תכונות ספציפיות הדרושות לחשפן אשר נחוצות להצלחה בקרב מקצוע זה. אלה כוללים הגברת הנשיות של האדם, שימוש בטכניקות ריקוד ולמידה כיצד לתקשר עם סוגים שונים של אנשים שמגיעים זורמים דרך הדלת במהלך כל שבוע נתון.

Просмотров: 81 | Добавил: wondatra5ostrye | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar