search
menu
person

NEWS AND UDATES


15:51
חשפנות לנשים

הנקודה העיקרית של חשפנות כצורת בידור היא לעורר את הקהל. נשים מטבען, לובשות בגדים בפומבי, ולכן מניעת הכוח הזה מעצמן מונעת מעצמן את כוחן כחברים בחברה.

עם ההמצאה והקבלה לבגדים הופכים שקופים יותר ולכן יותר מיניים, ניתן להסיק שהחברה שולחת מסר ברור לגבי סוג הנשים הראויות בחברה של היום. אומר לנשים לכסות את גופותיהם כאשר שחקנים גברים בקושי לבושים, מסמן שאישה צריכה ללכת ללא רק ביטוי מיני אלא גם שליטה כלשהי על גופם.

המוטיבציה מאחורי החשפנות הזו היא טיפולית חלקית. כצופים מתפתח קשר רגשי בין הקהל למבצע באמצעות חשיפה עצמית ואינטימיות רגשית. יכולות להיות לכך השפעות חיוביות או שליליות על ההערכה העצמית על הצופה, בהתאם לאופן שבו הוא רואה את עצמו או אם הם מרגישים שהם נשפטים על ידי אחרים על היותם מציצנים ממלאי מקום במהלך ההופעה הזו.

נשים רבות מוקסמות יותר מהסיכוי להוריד את בגדיהן מאשר מההסרה עצמה. אנחנו לא מתכוונים להעמיד פנים כאילו עוררות היא קסם, אבל הכוח המפתה של התפשטות לאט עשוי להשפיע. נערות ליווי

אישה אחת דיווחה שלבשה הלבשה תחתונה יקרה בזמן שלקחה את הזמן להוריד את הבגדים ובכך להגביר את אווירת הציפייה סביב חשפנות סקסית.

ללמוד להוריד את הבגדים באיטיות עשוי לעזור להפוך ולהישאר בטוחים בעצמך - או שזה עלול לגרום לך להרגיש פחות מועצמת מינית (תלוי במספר גורמים, כולל עד כמה מגבילות הדת או הנורמות התרבותיות שלך). כמו כל דבר אחר שתבחרו לעשות, אל תתנו לחברה לומר לכם ממה שווה ליהנות בעצמכם!

זה מסוכן לבצע מוטלים כרקדנים, אז הם עשויים לעשות חשפנות כדי להרוויח קצת כסף. זוהי אחת הדרכים הפופולריות ביותר עבור נשים להשיג כסף נוסף.

לקבוצת משנה של מועדוני חשפנות יש אזור שממנו רקדנים מציגים את ההופעה שלהם ללא לבוש הממוקם בדרך כלל בתוך חדר שמפניה עם פעילות בסכום של בין דולר ל-200 דולר לריקוד. לרוב, רקדנים מקבלים טיפ באמצעות ריקודים קנויים או שיחה רק על פי דרישה ואינם יכולים לעלות לבמה ולבקש ריקודים כמו במועדוני חשפנות מסורתיים. שירותי ליווי בלוד

Просмотров: 86 | Добавил: wondatra5ostrye | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar