search
menu
person

NEWS AND UDATES


21:28
למה לא מין עם בן זוג? כיצד להחזיר אותו למשפחה?

על פי סקרים סטטיסטיים ותצפיות סוציולוגיות, התושבים הממוצעים של הפדרציה הרוסית נכנס למגע מיני עם אשתו שלו הוא לא יותר מ 1-2 פעמים בשבוע. נתונים, כמובן, מספיק, כמו רבים באים לידי ביטוי, מופשט.

התוכן של המאמר

תחושה של אימה ומצבים מלחיצים 2 תביעות בכתובת חבר חבר 3 קנאה קבועה 4 כיצד להחזיר את המין במשפחה?

אחרי הכל, לא כל אדם רחוק אומר שאין לו מין עם אשתו. באופן דומה, כמו גם הזוג נשוי, המתמחה בהם לעתים קרובות ופעם ביום. למה יש צורך לומר שזה מה שחובר, כפי שכולם יודעים, הבדל כזה בחדרי שינה נשואים?

פסיכולוגים חוגגים שלושה תנאים מוקדמים עיקריים, מדוע אין מין, ובנישואין, התשוקה והרצון לשותף הולכים לאיבוד כך לדבר.

תחושת אימה ומצבים מלחיצים

אנחנו חיים באותה תקופה כשהקצב מואץ כך שאין זמן לא למין, אלא לשינה. ריהוט עצבני בעבודה, מהיר ואגוזים רכיבה בבית מהבית למשרד, צרכים גוברים של ילדים בשאלת החינוך, כפי שהיינו מדברים, מחוץ לבית הספר - אפילו סוף סוף נשמע מעייף.

ובכן, שם יש לנו גם סקס ומין? זה לעתים קרובות אפילו לא יקרה, כמו שכולם אומרים, הפסקה של חמש דקות, וצדים פשוט, כך בלהט, עם הקדמה ומאוחר יותר לשכב כך כדי חיבוק לדבר. זה עובר בעצמו, מסורתי מחשבות כאלה מזוקקים וכאילו נדחה למחר. ולכן יום עד היום. מעת לעת בזוגות, הם פשוט להרים חוב בנישואין. ובו לשווא.

סקס תורם לעבוד סרוטונין, הורמון אושר. בלי זה מתחיל שערוריות ומריבות בגלל אלה דברים שאנשים מסורתיים אפילו לא שלחו את תשומת לבם. הוסף כאן קשיים בעבודה, ילדים גיל המעבר, חוסר, כפי שכולם יודעים כסף.

אנחנו מאוד ממהרים זה לאבד את הבסיס של כל יחסים בריאים וחזקים. ב התוצאה, כל אחד בא להבנה כי עדיף להקצות את זה תהליך זמן נעים. מעת לעת זה קורה מאוחר. זה יהיה רע אם לא נודיע על כך שרגשות ורגשות. על ה הרקע הוא הבגידה הנשואת או הפסקה מלאה של אולטרסאונד הנישואין.

רגישים במיוחד ללחץ גברים לקחת את כל המכה של החיים. הם מחליטים כל השאלה, הנוגעים לעבודה, פירושו, בילוי, קניות, טיולים. איך אתה לא מתעייף. ואפילו לא צריך להגיד את המין זה דבר נעים, אבל האנרגיה לא מספיק לא זול. גברים לעיתים קרובות לגלות את רוב, כפי שכולם אומרים, רגיל שיטות למאבק עייפות. אם בן הזוג ירד מאחורי משחקי מחשב או ערוץ עם בקבוק קצף, קשה לפתות את המאהב הפלירטי שלה מחוות שיחות.

וגברים סוף סוף לפחד. כרגע, המצב אינו נדיר כאשר, לשים את זה בעדינות, את בן הזוג מסור וכך לומר ראיתי את אשתך. לא לכל אחד הוא לא סוד כי זה לא מספיק לה, אתה צריך לעבוד קשה יותר. ואז לגמרי סקס לא סוף סוף חליפה. אחרי צמד של כשלים או, איך להתבטא, הערות לא מחמיאות Muyucchina מפחית המבקשים שותפו.

מעשים פזיזים כזה מהצד של הגברת שומטים את הליבידו הגברי במהירות ממש בתחילת הארץ. לתקן "shoals" הוא די קשה. לכן, זה לא הכרחי, סוף סוף, לדבר ולטעון האהוב שלך על ידי בקשות מופרזות. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%90%d7%a9%d7%93%d7%95%d7%93/

תביעות בכתובת חבר

אין דבר יוצא דופן זה סקס עם איך אנחנו מביעים, אין בן זוג, אם יום קודם, כמו אנשים רבים חושבים, מריבה רצינית. באופן כללי, נזיפות בכתובת של השותף עשויה להיתפס הרבה יותר קרוב לב ממה שאנחנו מבלים מעת לעת. עצמה, אם אף אחד לא הולך להשתמש, אז יחסים סופי מגיע.

חסר ביטחון "סקס ליישום סמל".

תארו לעצמכם חלומות משלך בישראל בקלות, במקרה שאתה אישה אלגנטית מרוסיה. העבודה בישראל צריכה להיות בפנאי. גבירותי של מודל חיצוני לתת לבנות קריירה ליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל, אתה יכול להרוויח חודש מ 3500 יורו.

הוא באמת רוצה להדגיש כי, אז לדבר, יש פליטה גדולה למדי של אדרנלין בדם. ואולי אפילו לא צריכים לומר כי "נדנדות הורמונליות" כאלה עלולה לגרום להתמכרות חזקה. ואכן, בקרובה רק יכול לצאת אפקט סוינטלי לחלוטין, אשר מתכלה גם על ידי בני הזוג. לפני כל מין, הוא התחיל להיות רוצה לריב. ב -1, עם הזמן, חומרת הרגשות הוא dulled ואפילו המריבות הופכות לשגרה.

במקרה זה, סקס לא יהיה בהחלט לא רוצה, ואת המריבה תיראה כמו לרגע כמה אנשים חושבים, סרט רומנטי, כמו כרסום 2 כלבים מאפס. ב 2, כל דבר שנאמר על ידי תשוקה, בעצם משאיר את הסימן.

בבאותו, בסופו של דבר, זה יכול לקרות כי בן הזוג יהיה ארוך ושנים ארוכות, סוף סוף, להזכיר את השותף של המילים ההפוכות, אשר הוא הקשיב לרגע אחד עד כמה הם באים לידי ביטוי, את הכתובת שלהם או נטוש א צלחת לכיוון שלו.

קנאי קבוע

קנאה מעת לעת היא מניע טוב ביחסים. אבל רחוק, לא כל אחד יכול לנצל את זה למטרות אלה. מתברר לעתים קרובות יותר שגבר או גברת אפילו לא חושבים על בגידה.

בעוד שאנשים משמשים להביע, החצי השני לעתים קרובות חושדים, חוקרת ומגלה. מי רוצה להיות אשם ללא אשמה? זה דוחף אנשים כדי נשוי בגידה. את הנקודה העיקרית - אם אני כל כך סובל מחשד, אז תן לזה באמת להיות טוב יותר עבור זה.

נשים נוטות לפנטז ולהמציא דברים כאלה שהאיש אפילו לא חלום. היא, כמובן, יודעת על בן הזוג הזה. כמובן, כולנו יודעים היטב את מה פעמים רבות, לשים את זה בעדינות, חוזר על כל הזוועה שציירתי את דמיונה. כל זמן יודע מה סוף סוף הוא שפך על הבדיוני שלך. ובסופו של דבר, באופן כללי, מסרבת תחת תירוץ זה במין.

זוהי התנהגות מטופשת מאוד. אדם שאין לו מין עם אשתו במשך זמן רב יקבלו אותו רק מאישה אחרת. וזה יהיה קשה מספיק כדי לחזור לדברים רעילים, שם הוא הותקף פעם ביום והוא שמע את tirades ההיסטריה הממושכת.

זה לא מרגיש יותר מדי הרגשנות שלו. זה נוגע לשני החבר 'ה ובגברות. כולם יודעים כי דברים בריאים הצטרף רק ביטחון וכבוד עבור 2 שותפים זה לזה נבנים. ואפילו לא צריך להגיד שאם בן הזוג או אישה משתנה, הם עדיין לא מודה. לְפַתֵחַ פרנוסים מוגזמים כרוכים למערכת העצבים.

כיצד להחזיר את המין במשפחה?4

In-1, אתה צריך סוף סוף לעצור כל מריבות ושערוריות. אולי בן הזוג ימריץ את הסכסוך בלבד מתוך הרגל. אז הם צריכים לבצע שיחה קונסטרוקטיבית, שבמהלכו בני הזוג חייבים להיות מסוגלים למצוא פתרונות פשרה לכל השאלה והמצבים החריפים.

2, ליידי מאוד ביסודו גם מרגיש את הרצוי ואת המאהב. אולי במשך כמה שנים, איך אנחנו כל הזמן מדברים, יחד עם היחסים, כל רומנטיקה שמאל. זה לא יהיה כל אחד שישר לזכור כששמעה מחמאה על התלבושת שלהם, ולא על הטעם של בורשט הוגשה לארוחת ערב.

פרחים מסוגלים להמיס את הקרח בלב של כל גברת, גם אם היא מכחישה את אהבתה. סמל זה של תשומת לב כל הזמן נותן להבין כי האיש עושה את המחווה של אהבה ואהדה.

B-3, אתה צריך, בסופו של דבר, לעשות את המצב ופשוט להדגיש כמות מספקת של זמן אהבה. יש לציין כי הגברות לקחת קצת יותר זמן, כך שהמין באמת מבוקש. ניקודו לא לברוח מזרועות נלהבות, נשיקות וחיבה.

סקס "אבל יד אמבולנס" יהיה גם בקושי להיות בילוי יפה עבור בן הזוג. ילדים יכולים להישלח לסבים, או לבקש יקיריהם אחרים על עזרה. אם וזה לא יוצא, אז סקס לא בהחלט עושה ביום השקיעה. ילדים בבית הספר - זה סיכוי טוב.

בן הזוג הוא קרוב לוודאי מחכה לבן הזוג, כפי שכולם אומרים דומה לפעולה מכרעת. אבל לא סוף סוף לא יכול לעשות את הצעד הראשון. אין ספק, ראוי להזכיר את מה שראוי לארגן תאריך רומנטי, כדי להפחית את המאהב במסעדה. כמובן, כולנו יודעים היטב שזה עייף כל כך, עומד ליד הלוח פעם ביום.

ולציוד להרגיש כמו רצוי באמת ונשי. אין ספק, ראוי להזכיר כי עיסוי מרגיע, את השיחה הנמדדת, גואה זיכרונות - כל זה יהיה רק ​​לחזק את המשאלה באישה, בסופו של דבר, לעסוק במין נלהב.

ברבעון, הוא אינו עולה שיטת הרמז.

מוסמך מוסמך רוצה לעבוד עם עשיר בישראל. הם תמיד חסרי עניין ואבניים. רק זה בדרך כלל לא רק רגעים מוצקים בעבודה.

אל תעמוד במצח כדי לתת ביטויים: "אני רוצה סקס עם כאילו אתה צודק כרגע. כבר עייף מן הפנים שלה ואת התירוצים הנצחיים ". ואולי אפילו לא צריך לדבר על זה לא יעבוד במדויק. אבל, אם אתה קונה, כמו אנשים רבים חושבים, קבוצה האהובה ביותר של תחתונים בדוגמת או שלח אותו קצת להירגע בספא, הנה הסיכויים של סקס נשוי טוב לגדל שפע.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. זה אפשרי שאנחנו עובדים עבור סקסולוג הוא ביותר 10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

נשים סקסי תשוקה - עדיין הכי הרבה כמו שאנחנו מדברים כל הזמן, דבר קשה מאשר גברים. גברים בתחום זה הכל פשוט מאוד: די רגע של נשיקות, כך שהאבן "עומד" כבר במכנסיים. כולם יודעים שהבנות לא יכולות לרצות סקס במשך חודשים, במיוחד אם ביחסים עם שותף לא הכל חלק. וכדי להחזיר את התשוקה והמין לענייני, יש צורך לחסל את הסיבה לקושי, ולא תוצאה שלה. לדבר עם שותף, לברר מה לא מתאים לזה. כנראה במקרה של טינה, תביעות או עושר של צרות. להיפטר מהם, סקס רק מחזירה לעסקים - הם אפילו לא סוף סוף צריך לעשות משהו על טבעי בשבילך.

Просмотров: 296 | Добавил: wondatra5ostrye | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar