search
menu
person

NEWS AND UDATES


16:12
שיטות נוספות רווחים עבור מודלים ב Livezhasmin

הפלטפורמה נדרשת משום שהמשתמשים על זה, כמו במקרה, רבים. כל יום, צופים חדשים מודלים מצלמות אינטרנט נרשמות באתר. אם הקלטה הקלטה נבחנת על ידי התפריט של חשבון אישי, תוכל לראות שיטות הכנסה נוספות. אדם קטן יודע את זה הרצון שלם ניתן להשיג מ 200 יורו לחודש. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a6%d7%a4%d7%95%d7%9f/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a7%d7%a8%d7%99%d7%95%d7%aa/

איך להרוויח יותר כסף על Livejasmin?

כדי להיות חבר בפורטל "Livezhasmin", אתה בהחלט צריך לשים לב לסעיף "פלוס $ $". תארו לעצמכם עובדה אחת שהמשתמש יראה קבוצה נוספת של פונקציות לרווחים נוספים.

תבניות למצלמת מצלמות אינטרנט אינן מגיבות לסעיף זה. למעשה, באמצעות תוספות אלה, אתה יכול להגדיל את ההכנסה המתמדת בכמה פעמים. אנו נראה את הפונקציות כי, לשים אותו מעט, נותן אתר:

  • צילומי מסך שילמו במהלך התקשורת עם החבר. ואכן, הפונקציה הייחודית של הפלטפורמה המסייעת לזכות במודל נוסף של 0.4 דולר. באופן ספציפי, כמו כולם יודעים, הציבור משלם כסף כזה, אם תחליט לעשות מסך.
  • קישור לאונליפאן. בעזרת החברה, בסוף, קבוצות נוצרות, היכן נמצאים קטעי וידאו ותמונות. אדם קטן יודע שאתה יכול להסתכל על נתונים אלה, אם אני שילם מנוי. באתר Livejasmin מותר להשאיר קישור לדף רק.
  • דגם VIP. מצב המאפשר יותר כלים. כולם יודעים מה לשים את זה מעט כדי לקבל את הכותרת הזאת? לבסוף, יש צורך לעשות את התנאים של האתר ולבסוף כמו הציבור.
  • המשחק "נכון הוא שקר". בידור שילם עבור חברים. אבל גברים כמו רובנו משמשים לומר, במקרה, בהנאה, הוא ניקה את הכספים על איך אנחנו כל הזמן מדברים, כזה משחק.
  • הפחתת עד 50% לפליטת פרטית. שיטה טובה למשוך את הציבור, אשר לא היה מזה זמן רב, בסופו של דבר, נכנס לתוך פרופיל דגם.
  • מועדון האליטה - מועדון מאוורר ייחודי. אולי הדגמים יש וידאו ותמונות בגלריות ששולמו. כדי להציג נתונים אלה, עליך לקנות מנוי. ראשי, לעתים קרובות משחזר את הגלריה עם תוכן חדש.
  • הודעה פרטית. אם המודל הוא מדבר באופן פעיל עם הצופים שלה במשך 3 ימים, האוטומטי יכלול פונקציה עם SMS בתשלום. איך לא היה מוזר, אבל אחרי שהאישה מקבלת קרנות לכל הודעה מאמצע.
  • סיפורים לאופן שבו אנשים משמשים להביע יישום נייד. ואולי אפילו לא צריך לומר כי הפונקציה מאפשרת לציבור להיראות כמו עצמנו, מעט בחיים, כפי שכולם אומרים, המודל האהוב.
  • "מלך החדר" - הכשרון כי חבר הצ'אט הנדיב ביותר מקבל. הסמל הוא בהשראת כל המשתמשים. כמה אנשים יודעים את העובדה כי צלחות ייחודיות פשוט לעזור להדגיש אדם של הקהל, הוא מגביר הערכה עצמית והפך חייב את שאר המשתמשים לתת יותר מתנות. איך למצוא רובוט ... סודות השינוי ב...
  • Livejasmin - מגרש משחקים ייחודי, המאפשר מודלים להרוויח יותר כסף. באופן טבעי, אין צורך להחיל את כל המאפיינים של האתר. אתה יכול סוף סוף להתחיל עם סט קטן.

    App או אתר אינטרנט?

    LiveVjammin יש אפליקציה ניידת נוחה. אבל השידור עדיף להוביל באמצעות מחשב נייד או מחשב. אני בסדר, אז התמונה נראית טוב יותר.

    היישום יכול לשמש כאשר, לבסוף, לא ניתן לעזוב את האוויר דרך ציוד נייח. לדוגמה, אתה יכול להסיר את חמוד אחסון או לתקשר עם הודעות.

    אם זה טוב כיצד להשתמש במצלמת אינטרנט Webcam תכונה, אתה יכול לגשת הכנסה יציבה. הנתונים הסטטיסטיים מצביעים על כך שהמודלים הישנים 18 עד 23 להרוויח 1,500 יורו. עם כל זה, יש צורך להקדיש לעבוד במשך יותר מ 3 שעות ביום.

    גבירותיי עד 30 שנים כאילו אתה מנצח יותר. הם עוזרים להדגיש את העובדה כי בני שיחים רצויים לבחורים של גילאים שונים. ההכנסה הקטנה היא 3,500 €, אם המודל הוא לבסוף ניקה על ידי אסתרים 2-3 שעות ביום.

    ההכנסה הקצרה ביותר של נשים בגדי נשים. כי פונקציות נוספות שלהם יהיה גם ישועה אמיתית. זה אפשרי כי אתה יכול לעשות הנחות על שידורים פרטיים, לתת למשתמשים תמונה או לדבר עם הודעות שילמו. אם כל זה, כביכול, ההכנסה, בסופו של דבר, יהיה גדול ממך כמו מודלים מצלמות אינטרנט צעירים. וזה תמיד הכרחי פעיל פעיל לשחק תפקיד בתחרויות וכיצד אנו מדברים כל הזמן על הדפסים שונים. מסיבה זו, הפרופיל מקבל פרסום חינם.

    Просмотров: 3383 | Добавил: wondatra5ostrye | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar