search
menu
person

NEWS AND UDATES


09:17
12 סימנים רעים שיש לך, איך כולם אומללים, חיי מין פרטיים

ב כמה באים לידי ביטוי, רומנים יפה אהבה, איך כולם נמס, מגזינים נשים חכמים לעתים קרובות לעקוף את חיי המין המושלמים. איך, איך זה התחיל לבוא לידי ביטוי, השותף שלך הוא 5 פעמים ללילה, ולאחר מכן עוד יום שני גישות, על אורגזמות מרובות, רגישות חזה מנופח ועוד דברים אחרים. במקום להאמין רק את האופניים האלה, אז כל החיים מורכבים גם פעילים, כמו בראשות, סקס מסוכך. אבל האם זה באמת? ומה המצב האמיתי, מה שראוי לספור, בוכה במקרים אדירים?

התוכן של המאמר

1 שתים עשרה סימנים רעים של חיי מין רגילים

12 סימנים רעים של רגילים, כפי שהוטל להביע, של חיים מיניים 12

אנו נותנים שתים עשרה שלטים שעשויים לראות איך אנחנו תמיד מדברים איתך, טיפש, אבל הם משקפים את המציאות שהיא. ו, זה התחיל להיות מראה איך אנשים באמת צריך לבוא לידי ביטוי, חיי מין ברוב האנשים, לא מתייחסים תווים רומנטיים או להציג כוכבי עסקים.

אתה עוסק לעתים רחוקות במין

לא הרבה זמן. עם הגיל, זה נראה לגדול הבנה כי לא לספור סקס צריך להיות אמון, אבל אכזבה מקבילה הוא שקוע עמוק בכיור שלי לא נותן אדם אחר. התהליך אינו מהיר, אבל לא קורא. כמובן, כולנו יודעים היטב את זה לאורך זמן, כמו הרבה מאיתנו התרגלו כדי לקרוא, החיים המיניים הופכים יותר, איך כולם נמס, הוקמה, חלקה ונדירה.

דאגות מתמדת, מתח, עבודה, כל זה לוקח משם הרבה זמן, כך שאין עוד סקס. אז בערב אתה נופל למיטה ונרדם בו זמנית. ובבוקר לא רק את הזמן, ואני רוצה לישון בסופי שבוע. ולא בבית יש עדיין ילדים, לגלף זמן להישאר יחד קשה.

אל תשכח לאלפי גבירותיי, כמה פשוט, איך לבוא לידי ביטוי, אין אף אחד, הם עולים במשך שנים בלי סקס, מכוונים את האנרגיה שלנו לערוץ אחר. בסופו של דבר להילחם קבוע נגד עודף משקל וגיל, חלומות של נסיך מושלם, ואהבה רומנים על צעירים חזקים מאוד.

אין לך אורגזמות

לא משנה מה הגברת יודעת שזה נורמלי, אבל לא כל אדם. מקרים מיניים מסוגלים להתענג וללא אורגזמות, כמובן, זה טוב יותר איתם, אבל לפעמים אתה רק צריך להסיר את המתח או להרגיש חם, כפי שאנו מתייחסים לך לדבר בקוח, אהוב.

ואה כל כך הרבה חושבים, גברים בודדים, בסופו של דבר, תופסים את היעדר האורגזמה שלך כעלבון אישי ומנסים לקרוא לזה. אז קל יותר לדמות מאשר להסביר את השותף כי הכל כל כך גדול. ובכן, מצטער בשבילו, העניים, כך, באופן כללי, מנסה, כל בסבון, כי אתה צריך להיות מוחק. אז, בסופו של דבר, האגדה נמשכת כי אורגזמה של הגברת ניתן להשיג.

אתה נראה פורנו כדי להעלות את מצב הרוח

זוכר את הסיפור המצחיק הישן כמו זוג בבית תוך צפייה פורנו באמת אהב את האריח במטבח? גם בחיים. לאחר כמה ניסיון, אתה כבר מבין כי לא כולם, הם מוצגים קטעי וידאו פורנו - האמת, כמעט הכל הומצא על ידי דירקטורים, ואת האנשים נשלפים אם כי פורנו, אבל עדיין שחקנים.

לעתים קרובות כל כך צופה בסרטי פורנו, באופן כללי, זה מפתיע או אפילו צחוק.

בישראל אין בהחלט דעות קדומות, אם נדבר על פעילויות בסוכנות ליווי. גברים מקומיים ניחנים בסטנדרטים רוחניים גבוהים. בהחלט כל אחד מודע לכך של Escaled רק מלווה את הלקוח במקרה, מספק שיחה מודל ליווי של מחלקת VIP יהיה אינדיקטור של המצב.

זה נורמלי, בפרט, ולא לצחוק, זה אומר שיש לך חוש הומור דומה, וזה כבר בסיס מצוין לבניית מערכות יחסים.

אתה, כפי שאנו הרבה מאיתנו התרגלו לקרוא, לפתוח דברים

ההזדמנות לדבר ביחד ולפתוח את הזיעה שלך עקרונית מאוד, פתיחה דברים כרוכים בביטחון בשותף ואת הנכונות לקחת את זה.

Zobuga על ענקי מין, כמו בראשות, לילה ללא שינה. להבין, זה שווה מגשר כי כל זה הוא fontastics. או שנים צעירות כאשר הבחור יש זקפה 20 ארבעה עד 7. כן, ואיכות המין באותו זמן לא היה מאוד כמו מצב רוח מהיר עלה, זה היה גם במהירות. שלח תשומת לב לעובדה כי תקשורת ואמון - המפתח ליחסים חזקים ממה שאתה רוצה שהם יגדלו מתוך נטייה של סקס במשהו נוסף, להתחיל, כמו לודוט משמש להביע, הראשון.

במקום שאתה מרוצה ממין - זה נכון שלך, בבקשה עצמם.

האם אתה אוהב כאשר יש מישהו אחר במיטה

מצבים כאלה מעניינים יותר לגברים, הם מעדיפים לחפש 2 גבירותיי או להשתתף באיחוד טריפון. ובכן, הגברת לפחות פעם אחת לחתוך על המראה של איך גברים שניים במיטה שלהם, ואולי זוג.

פנטזיה, זה לא מתאים ממה שיש לך מספיק אומץ להבין אותם, ואת השותף שלך הוא לקבל, ליהנות יחד. או להזמין צעצוע סקסי לתוך המיטה שלך, זה גם עוזר להשתנות.

אתה אוהב לחלוק את החוויה המינית שלך מיחסים אחרים

סיפור יחסי העבר הוא גם סוג של אמון שלך, הן מן המספר והן מן המאזין. יש צורך לומר מה היה שונה, אבל כל זה יכול להיחשב חוויה מלווה בחיינו. עם זאת, ראוי להזכיר כי במערכת יחסים לשעבר, גם אתה יכול ללמוד משהו עבור חיי המין הנוכחי.

לפעמים, גברים הם במפורש במיוחד על כמה טוב חברה שלהם היה לעורר אותך על קנאה, גם לחלוק את הרצונות שלהם.

הדרך היחידה לעורר היא פנטזיה

מצב זה בזמנים מופיע מתוך זוגות עם ניסיון, כאשר הוא כבר כל כך הרבה מנוסה וחווה שאתה מכיר אחד את השני מכל הצדדים. ואת הגוף של שותף או שותף כבר לא גורם לתשוקה מינית.

אז אבל לעזור יכול לבוא שחקנים סרט או ספורטאים, אשר כל כך נחמד לחלום לפני השינה.

ועל מישהו מרגש הם פנטזיות על הרפתקאות: חטיפת פיראטים, מסע גלי או פורנו הצילומים. מייצגים עובדה אחת שכמעט כולם יכולים להתממש בחיים, ואתה אפילו לא צריך תכונות רבות, כי הדבר העיקרי הוא לחלום.

האם אתה אוהב סקס פגום

כמובן, כולנו יודעים היטב מה התהליך אפילו לא צריך להביא את התהליך ישירות לפני סקס, זה מספיק כדי להפוך אווירה, ושותפים יכולים להגיע לשחרור מצד נגיעות.כיום, כאשר העולם חלף לא לבד, כמו המוסד, המהפכה המינית של חנויות מין, המוצרים שלהם כבר לא מזועזעים. צעצועי מין הפכו כי רובנו מתייעצים, שונים ואפילו במשהו מסוגנן שהם לא מתביישים ומראה אותם.

"מלוכלך" דיונים צריכים

כאשר תשוקות התשוקות ישנו, יש צורך להתחמם בדרכים שונות. כמה מהם - הקדמה של מילים ומסומנות ביטויים מגדלים הן. לפעמים, הזוגות לא יכולים לקיים יחסי מין בכלל, ולא לפני זה לא הביאו כל היסטריה או לא, החלו להיות. כולם מתחילים כמו יכול.

אתה אוהב לקיים יחסי מין איפשהו בפומבי

סקס בפומבי הוא אופציה לתערוכות וקבלת גלי אדרנלין. מטבע הדברים, אתה לא הולך לכיכר לא מתחילים לקיים יחסי מין עם כל האנשים המצפוניים, אבל להסתתר בשמלה להתלבש, תוך כדי נהיגה במכונית או להתחיל, לשים את זה בעדינות, ללטף אחד את השני שולחן המסעדה, גם פרסום רכוב עצמו.

עם כל זה, התרגשות מן העובדה שאתה סוף סוף יכול לתפוס, מתחמם תיאבון סקסי, ואת האורגזמה הופכת בהירה יותר.הרעיון של סטייה יש כל שונה. עבור מין מישהו עם אור כבר סטייה, ומישהו קשיח bdsm רק תופס כנורמה. האם אתה אוהב משהו מיוחד? שום דבר, איך כולם יודעים, נורא, זה רק צימוקים שלך.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה היא מורכבת מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים לציבור להפגין נשים וילדים. זה קל יותר להזמין eSquiten, אשר ידגיש את המותג ויאוסף חברה נפלאה.

להציע השותף שלך, אולי הוא מסכים בשמחה, או מחליט לחשוב. או אולי אתה צריך לגלם שלך "steersions" בצד.

אתה משתמש צעצועי מין

ללכת לחנות כזאת ולראות אותך כנראה כמעט כל.

והבנות יש לי זמן רב כי במקום השותף לא לספק או שזה פשוט לא, אז זה הכרחי לקחת הכל בידיים שלך וללא עזרה של אחרים להגיע לאורגזמה. יתר על כן, הזדמנויות עבור המסה הזאת.

אתה אוהב לדלג על כוס, 2 לפני סקס

אלכוהול, כמובן, מרגיע, לאחר יום עבודה כבד, אתה רוצה להסיר את כל המתחים מעצמך. ולא על היד אין איש מיני פעיל, אתה גם צריך לפנות לשיטה אחרת. לדוגמה, כוס יין. זה טוב מאוד להדגיש את מה שהוא יכול להיות שיתוף פעולה עם משחקי סקס. דירות דיסקרטיות במרכז

ביחסים, גם אלכוהול כדי לדבר עוזר להקל על המתח, להירגע ולסמוך על שותף. כמעט כולם ניסו משהו במין בפעם הראשונה. לא רבים שיודעים כי הדגימות פשוט להירגע עם אלכוהול לא להיות תכופים. אחרי הכל, כולם יודעים על הערמומיות של משקאות חזקים, אבל אף אחד, באופן כללי, מספר אותם לסוג החשבון שלהם.

Просмотров: 144 | Добавил: wondatra5ostrye | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar