search
menu
person

NEWS AND UDATES


"תשומת הלב! היום יהיה סקס!"הוא אמר ופדה את האור בחדר השינה. אבל מה עם ציפייה והתרגשות? זה נשכח לעתים קרובות. במאמר נדון עצות שימושיות לזוגות שיסייעו לשפר את הפעילות המינית ולהעלות את ליבידו.

התוכן של המאמר נערות ליווי בחיפה

1 למעלה 10 עצות למין טוב

למעלה 10 עצות עבור סקס טוב -10

קניות

לא משנה כמה trally לא נשמע, אבל קניות משותפת, במיוחד בחנות התחתון, מאחד. התאמת פשתן תחרה מינית מושלמת ומקדמת המשך חם. אם רכישת קבוצה חדשה אינה נכללת בתוכניות, אז הקניות הרגיל מתאים: שמלות מתאים, תלבושות, מכנסיים, כובעים. כזה בילוי יהיה בו זמנית לטובת ולעזור לעורר דמיון שינה.

לשיר דואט

לדיבור משותף, אין צורך להשתתף במועדוני קריוקי. זה מספיק כדי לבחור את minuses האהוב עליך, לעשות סצינה מהמיטה, להפעיל את המוסיקה הקלה ולארגן קונצרט. שירה ... Читать дальше »

Просмотров: 90 | Добавил: wondatra5ostrye | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)

ב כמה באים לידי ביטוי, רומנים יפה אהבה, איך כולם נמס, מגזינים נשים חכמים לעתים קרובות לעקוף את חיי המין המושלמים. איך, איך זה התחיל לבוא לידי ביטוי, השותף שלך הוא 5 פעמים ללילה, ולאחר מכן עוד יום שני גישות, על אורגזמות מרובות, רגישות חזה מנופח ועוד דברים אחרים. במקום להאמין רק את האופניים האלה, אז כל החיים מורכבים גם פעילים, כמו בראשות, סקס מסוכך. אבל האם זה באמת? ומה המצב האמיתי, מה שראוי לספור, בוכה במקרים אדירים?

התוכן של המאמר

1 שתים עשרה סימנים רעים של חיי מין רגילים

12 סימנים רעים של רגילים, כפי שהוטל להביע, של חיים מיניים 12

אנו נותנים שתים עשרה שלטים שעשויים לראות איך אנחנו תמיד מדברים איתך, טיפש, אבל הם משקפים את המציאות שהיא. ו, זה התחיל להיות מראה איך אנשים באמת צריך לבוא לידי ביטוי, חיי מין ברוב האנשים, לא מתייחסים תווים רומנטיים או להציג כוכבי עסקים.

אתה עוסק לעתים רחוקות במין

לא הרבה זמן. עם הגיל, זה ... Читать дальше »

Просмотров: 142 | Добавил: wondatra5ostrye | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)

אמצעי זהירות, טיפים ו LIFHAKI, המסייעים לך עם שותף ליהנות לילה זה במלואו.

התוכן של המאמר

1 ביסודו של דבר, לשים את זה בעדינות, יודע 2 האם אני יכול לקבל נגוע? 3 האם יש יתרונות? 4 על איך זה קורה

זה ידוע ביסודו

כמה חושבים, יחס מין אנאלי לאנשים עדיין מעורפלים. כמה מהם רואים את זה מסוכן, כמו אנשים רבים חושבים, תרגול מצער, שאר המין האנאלי שמחים, והשלישי עדיין לא החליט, כי הם לא העזו לנסות.

לדברי מחקר, כל גברת 3 בגילאי 19 עד 44 לפחות החלטתי על ההרפתקה הזאת. ללא ספק, ראוי להזכיר את העובדה שזה לא כל כך רחוק מכל.

כדי לקבל מקסימום של הנאה ממין אנאלי, אתה צריך לבשל ולחקור את התיאוריה.

האם אתה יודע זאת:

כאב לא חייב

"רגשות יכולים להיות איך אנחנו כל הזמן מדברים, יוצא דופן, אבל אם הכל נעשה כראוי, לא צריך להיות כאב", אומר Alyssa שני, ד"ר דבש מדעים. בצע את חומר סיכה - בניגוד הנר ... Читать дальше »

Просмотров: 87 | Добавил: wondatra5ostrye | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)

אינטימיות קבועה - תנאי הכרחי של בריאות גופנית ונוחות נפשית. לעתים קרובות, בנות למניעת מניעה לבחור כמה אנשים חושבים, כגון סקס לפני הווסת. ואתה בטח שמעת עליו. אבל לא כל הזמן אפשרות זו היא איך זה התחיל על ידי עדיפות. למה? על זה יגיד את המאמר.

התוכן של המאמר

1 למה מול הגברות החודשי מרגיש נרגש? 2 סקס בטוח 3 ימים בטוחים 4 כאב במהלך יחסי מין

למה לפני הווסת נשים מרגישים כמו רבים חושבים נרגשים?אני

תחושת ההתרגשות לפני החודש נובעת מתצורות הורמונליות. רמות הורמונים, טסטוסטרון ואסטרוגן, בגוף של הנשים מתנדבות בהתאם לשלב של המחזור הווסת. המספר שבסופו של דבר, אסטרוגן וטסטוסטרון עולה כך לדבר בזמן הביוץ והיא בגובה הגבוהה ביותר בתוך 14 ימים לפני הווסת. ליבידו, בהתאמה, בתקופה זו גדל גם.

קפיצה הורמונלית היא מה שנחשב איך אנחנו רגילים לדבר, הנחת התרגשות. תשוקה חודשית multifactoro. הכל תלוי במצב הרוח, הנפש, הנפשי והפיזי.

Sex2 בטוח

... Читать дальше »

Просмотров: 86 | Добавил: wondatra5ostrye | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)