search
menu
person

NEWS AND UDATES


02:11
היא חוששת לחנוק! למה אישה לא לבלוע את הזרע שלך?

גבולות סקסי יש כל האנשים, אבל לא כולם לא רגילים לדון בהם. אמנם אין מחקר אצילי בנושא זה, הבריאות היא שימושית לזרוק עישון לצרוך פירות יותר ופחות בשר, מזון קלוי ואלכוהול.

התוכן של המאמר

1 העברת מחלות מין 2 ירה על תבוסה? 3 פחד לחנוק 4 זרע עם הטעם הטוב ביותר

סקס אוראלי עוד 50 שנה הפוך היה טאבו לנשים, ואנשים רבים סבלו מאינטימיות רעות חַיִים. אז מין פירושו רק חדירה נרתיקית. אבל עם הזמן עניינים אוראליים הפכו לנורמה והציג לחיי היומיום. כן, וכאן זה שווה מותג. על פי סקר אנונימי, זוגות רבים עדיין יש חילוקי דעות נושא המין האוראלי. גברים רוצים לסיים את הגברות בפה, אבל רבים נשים באופן מוחלט נגד כזה. יש כמה עצות כי עזרה לפתור קונפליקטים לחיצה.

לספר "לא" כפייה. נתחיל עם עזוב. אף אחד לא חייב דבר לאף אחד. זה חל על סקס. אף אחד לא צריך לכפות ולהרגיש כפייה. אם על הנערה שלך הנורמה, כך שאתה ejaculated לה בפה שלך - אתה בר מזל, אם לא, אתה לא צריך לשכנע אותה. יותר נורא - סחיטה בה, זה לא כזה שהיא לא אוהבת אותך, כי זה לא מסכים הרצונות שלך.

גבירותי יכולות עד הטירוף כדי לעורר את החבר'ה שלהם, אבל עם כל זה פשוט לא רוצה לבלוע זרע.

עמידות סובייטית ופגמים המידע הולם למסקנה שווא כי הליווי הוא עכשיו משהו, חובה, שניתן לשתוק. עם זאת, כמה אנשים יש את המידע כי שירות ליווי בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

אוהבי צריך תמיד לכבד את הגבולות הארוטים אחד עם השני, ואם מסיבה כלשהי הגברת לבלות את הגבול, יש להם זכות מוחלטת להרגיש כך. גברים לא צריכים לתת להם בעיות.

שידור של מחלות מין

נשים שאינן רצויות לבלוע זרע לא רק לא רוצה לעשות את זה עבור פסקי דין אסתטיים. הם מפחדים לקבל מחלות שונות המועברות על ידי השיטה המינית. לכן אתה יכול להרוויח, למשל, זיבה. אם הם מודאגים לגבי הסיכון של srank, הם יש זכות מלאה, כדי להשיג מן הזמנת ניתוחים.

יותר דאגה סיבות שידור אוראלי של HIV או איידס. למעשה, וירוס האיידס לא סביר מורחים בעל פה, אם רק לגברת אין חניכיים מדממים, מחלה כיבית או פצע אחר של חלל הפה המאפשר צור קשר עם זרע נגוע עם דם. גברים לא מחויבים להיות כל התנגדויות נגד בדיקה.

בינתיים, אחד שיטות לפתרון בעיית סטיס היא כניסתה של קונדום. גברים לשפוך בפה של הסכר, אבל למעשה זרע נכנס לקונדום, אבל לא הולך פֶּה.

ירה כדי להביס?2

זה נראה מפתיע נשמע נשים רבות מפחדים מפציעות מעוצמתו של שפיכה. כמעט בכל פרסומים ספרותיים של מין אוראלי מתואר "פיצוץ" או "ירה", כאילו הפין הוא רובה, וכדור - בהצטיינות שלו. ב כל הפוך. שפיכה יכולה "לצאת" גל נפץ של אדם, ועל גבירותיי זה מהיר יותר כמו נגיסה של דובדבן עגבניות חם.

פחד choke3

עוד אימה של נשים - חנק זרע. זה נשמע מצחיק, אבל למעשה - זו סיבה טובה נשים לא עושים מציצה. לאחר שדדו אותך - גברים אינם דליים. כמות הזרע משתנה תה לכפר. בינתיים, כאזור איך גברים מזדקנים, הבריאה של זרע נופל. הם חוששים נוזלים מכילים מרכיבים מזיקים רבים.

שירות ליווי בישראל הוא מושלם. לעתים קרובות, הלקוחות הם בחורים משגשגים אשר הולכים להסתכל outplayed בפסטיבל, הליכה ישירות עם יד מרהיבה. זה להרוויח מספיק די, ולאחר מכן כדי להבטיח לחלוטין את כל מה שאתה צריך.

אבל לא. הזרע כולל: ספציפית אבץ מקצה זרע טעם ברזל יוצא דופן.

גברים בשנות ה -50 שלהם לשפוך פחות מאשר "עמיתיהם" הצעירים ". ב -97% - גבירות המים לא רוצה לבלוע זרע בשל טעם יוצא דופן או אפילו מגעיל.

מים - תשעים ושבעה% נפח זרעים. זרע בחלבון הראשי - 2%. פרוקטוז שמזין זרע. ויטמין סי. סודיום ביקרבונט, לזיהוי יותר כמו "סודה מזון", חיבור שמגן על הזרע מהסביבה החומצית של הנרתיק והאלטרין. מגנזיום, זרחן, אשלגן ואבץ. חלבונים שונים, חומצות אמינו ואנזימים.

זה עוזר להאכיל זרע. בתזונה של האדם אבץ הוא אלמנט עקבות עקרוני. גבירותיי אינן עומדות בפני נזק צריכת Cum, גם אם הם לעתים קרובות לבלוע. שוב, לא שיטה רעה לך מסביב למקרה עם טעם מוזר - השתמש בקונדום.

כמה נשים פחד כי זרע בבליעה גורם עלייה במשקל. לֹא. רגיל ejaculat מכיל רק כ -20 קלוריות, בערך, למעשה, סכום לא משמעותי.

זרע עם הטעם הטוב ביותר 4

רוב המדענים נוטים מאמינים כי הטעם של הזרע בשל הרכב מתמיד לא יכול להשתנות. על כל פנים לפחות, נשים רבות מתעקשות על דיאטה, אשר, על פי הערעור שלהם, משפר את הטעם זֶרַע.

פורנו אנני דאוול מתייחס לחוויה הארוכה שלו וטוען כי ירקות אוהבי מיצי פירות בהצטיינות הרבה יותר נעים לפי הטעם. אבל עישון, אלכוהול, בשר אספרגוס לא מסכים על איכות שפיכה. נערות ליווי בתל אביב

דיונים באינטרנט בכללותו מסכימים כי הזרע יכול להיות ממתיק עם דיאטה עם התוכן הגבוה ביותר של פירות ומיצים פירות. גם בפורומים דנים באופן אינטנסיבי מוצרים אשר לקלקל את הטעם: ברוקולי, כרובית, כרוב בריסל, מזון מטוגן, בשר, מוצרים מחלב, אלכוהול, קפה אספרגוס (אשר הגיוני בגלל ההזדמנות הידועה שלה כדי לשנות את הריח של שֶׁתֶן).

סיגריות גם להפוך זרע לפחות שומר. ובו לשווא. כל חודש היה צריך לדון בגבולותיהם של מתיחות מותרות. אין כאן או דברים שגויים. יש רק מה שניהם רוצים לעשות גם לא רוצה.

Просмотров: 10106 | Добавил: wondatra5ostrye | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar