search
menu
person

NEWS AND UDATES


09:17
מאחורי הדלתות של חדר השינה: 10 טיפים לא ברורים למין טוב

"תשומת הלב! היום יהיה סקס!"הוא אמר ופדה את האור בחדר השינה. אבל מה עם ציפייה והתרגשות? זה נשכח לעתים קרובות. במאמר נדון עצות שימושיות לזוגות שיסייעו לשפר את הפעילות המינית ולהעלות את ליבידו.

התוכן של המאמר נערות ליווי בחיפה

1 למעלה 10 עצות למין טוב

למעלה 10 עצות עבור סקס טוב -10

קניות

לא משנה כמה trally לא נשמע, אבל קניות משותפת, במיוחד בחנות התחתון, מאחד. התאמת פשתן תחרה מינית מושלמת ומקדמת המשך חם. אם רכישת קבוצה חדשה אינה נכללת בתוכניות, אז הקניות הרגיל מתאים: שמלות מתאים, תלבושות, מכנסיים, כובעים. כזה בילוי יהיה בו זמנית לטובת ולעזור לעורר דמיון שינה.

לשיר דואט

לדיבור משותף, אין צורך להשתתף במועדוני קריוקי. זה מספיק כדי לבחור את minuses האהוב עליך, לעשות סצינה מהמיטה, להפעיל את המוסיקה הקלה ולארגן קונצרט. שירה ניתן לשלב עם ריקוד ארוטי ואפילו לארגן מוסיקלי הביתה. מה לא העלילה עבור וידאו?

בישול

לדברי סקרים עבור זוגות רבים, בישול הוא רגע אינטימי, אשר יכול לשלב כמה שלבים של הכנת מין: פרלוד, ארוחת ערב טעימה פעילויות משותפות בכלל. לעתים קרובות יותר זוג לבחור את הכנת פשטידות, עוגות, עוגיות או משקאות.

הצג תמונה

צילום מאפשר לך לחזור רגעים מאושרים ולהסתכל על העבר.

בישראל אין מקום לדעות קדומות, בעוד ההצעה באה בפעילויות בסוכנות ליווי. גברים מקומיים בעלי הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. הכל מומש לחלוטין, למעשה כי Esquiten רק מלווה רק את הלקוח במקרה, שומר את השיחה ואת ליווי אישה בכיתה VIP הופך להיות סימן של מעמד.

כדי להציג, אתה יכול לקחת הן תמונות רגילות אינטימיות, אם בכלל. כמה סקסולוגים ממליצים לעשות אלבומי תמונות אינטימיים, כדי להפוך את kamasutra שלנו.

תכנון חופשה רומנטית

תכנון חופשה רומנטית - הנושא נפרד. זה יכול להיות משולב עם משחקי תפקידים, ולהכות אותם ברמה הגבוהה ביותר. ובשביל זה לא בהכרח ללכת למדינות רחוקות. לדוגמה, חופשה בים ניתן לשלב עם המשחק בתולת הים או שודדי ים, ואת הנסיעה לחברים - עם המשחק בזרים.

ערב קומדיה

הגיע הזמן להסיח את דעתם ממין ולראות את הסרט הקומדיה. מצב רוח טוב, כפי שאתה יודע, מגדיל את כוחות המגן של הגוף, מנרמל את הליבידו. ומה קורה ממנו? זה - סקס באיכות גבוהה. לכן, אתה לא צריך להיות מוזנח עם קומדיות טובות ישנות. בנוסף, מי לא רוצה פשוט לשכב מול המסך עטוף בשמיכה מחובקים חמים?

להתאמן

ספורט הוא החיים, במיוחד אם הם עושים ביחד. הכשרה משותפת לא רק לעזור לשמור על אימון גופני טוב, אלא גם נבטל פנטזיות כי כבר מזמן להתחמם בראש. אופציות בפועל לזוגות - כושר, יוגה, ריקוד, פילאטיס.

רואלנסי

רוקדים היא דרך להעיר חושניות ומיניות, כמו גם להרגיש את הקצב שלך. לשם כך, הן ספורט וסוגי ריקודים של ריקודים הם בכושר.

משחקי לוח

אני רוצה לבלות זמן נהדר ולארגן את עצמך סקס מרהיב? לאחר מכן כדי לעזור לך ליצור קשר עם משחקי שולחן העבודה. עד כה, תעשיית הבוגרים מייצרת מספר עצום של משחקים המסוגלים לגוון חיים אינטימיים, לזהות תשוקות מוסתרים ולהביא סקס לרמה חדשה.

חופשה משותפת בטבע, נסיעות לחו"ל

דרך נוספת כי בקלות מאחדת לנוח עם משחקי תפקידים. לדוגמה, אתה יכול לשנות בגדים בוויקינגים או אלוהות יער בעת מנוחה ביער.

לממש את הרצונות שלך בישראל רק כאשר אתה ילדה מדהימה מרוסיה. בישראל צריך להיות בפנאי. גבירותיי מראה המודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל יכול להיות מסוגל לקבל מ 5600 $.

אתר הנופש ישמש את תפקידו של האלים של אולימפ, זרים, מדריכים ונשים, סוכנים סודיים.

כנראה, כמה אנשים תהו כי תכנון קניות או נופש היה נהדר כדי לשפר את איכות המין. אם כולכם ספק בזה, ואז לנסות להתנסות ולניסוי.

Просмотров: 92 | Добавил: wondatra5ostrye | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar