search
menu
person

NEWS AND UDATES


02:10
שרשרת פנינה: הסוג הבא של סוף מין

בדיוק כאשר יחסי מין זה מתקרב לצומת הסיום שלו, האיש תמיד חושב על: "איפה עוגה?-."שרשרת פנינה" - שיטה נמצאה לעתים קרובות להרגיש שלך עליונות על נקבות לאחר סיום הלימודים. פניו של גברים אהובים Maraute לא תמיד נחמד. בנוסף, זה בא לברוח, ואת הצעיר מלחמות ליהנות מרגע. לכן, רבים הם העדיפו החל על החזה.

גלאס אהבה זהירות ומנוסה ליטוף אוראלי. כמובן, סוף שלהם יהיה יותר נעים וסקסי אם אישה תקרא בהצטיינות בעצמה בפה.גברים מתייחסים להסכמה זו, כמו נקודת אינדיקציה של אמון, אהבה. בנוסף, רגשות עם כל זה הם מאוד תואם, הם קשה להשוות עם אוננות.

1 מה זה "שרשרת פנינים" 2 למה גברים כמו בהצטיינות על שדיים וצוואר 3 זכר אורגזמה דירוג

מה קרה "שרשרת פנינה" אני

בפרט, זה קורה לעתים קרובות לאחר מציצה או סקס intramammar.

עם מציצה, הכל ברור ביותר. הסוף על החזה או הצוואר כאן נוח יותר. איש NE חייב להפריע לעניינים נעימים מראש בעזרתו של הפה והשפה, כך להביא את המקרה לסוף הגיוני ללא עזרה של אחרים.

זה סקרן כי גברים רבים לא תרגול סוג כזה של סיום עם שותף ללא שינוי משלך.

מטרות ילידיות בישראל קל כאשר אתה אישה אלגנטית מרוסיה. ללמוד בישראל כיום בתחום הפנאי. גבירותי המראה של המודל מוצעים לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל יכול להיות מסוגל לקבל מ 5600 יורו.

הם מבהירים בחירה משלו כי הגברת שלך שאליו יש רגשות יראת כבוד חזק, לא ציד דיכוי. אם סקס קורה ללא רגשות, אלא למען התהליך עצמו, גברים יכולים לסיים ופנים. במקרה של הגברת האהובה המחווה הזאת רוב לשקול לא מקובל.

סקס intramammmar הוא גירוי של האיש הפין עם שדיים. הגברת מהדקת אותו בין שדיים, עם כל זה, יכול גם לבצע ליטוף אוראלי. אז מקאר, "שרשרת פנינה" היא גם שיטה נוחה יותר לשים נקודה מרהיבה באורגזמה.

למה חבר'ה אוהבים בהצטיינות על החזה והצוואר

בנוסף לנוחות הרקע הברור סוף החזה, הצוואר או אפילו הפנים, ישנם מספר נסיבות נפשיות מתארחות, אשר מונחים על ידי גברים. 1 מהם - תחושה של דומיננטיות מעל בן לוויה.

Peasics אופייניים לטבע לכבוש עמדה מובילה במשפחה ובמיטה. הגברות מופיעות מדי פעם יוזמה, כמעט תמיד מעדיפים להירגע ולהגיש.

בנות הבחירה הכבדה הזאת לא תמיד ברורה. נראה כי, מה ההבדל שבו, החשוב ביותר, רגשות ורגשות. מספר עצום של סקרים באמצע החבר 'ה הראו כי הם נקבעים עם הבחירה של תלוי אשר שותף לוקח sotie. מישהו מעדיף "שרשרת פנינה", אחרים דבקים לדעות רגילות יותר ואת בהצטיינות על התחת או בטן.

הרגע הוא מכוסה במה הערצה חזקה ועירור של אדם חווים, מסתכלים על השד הנשי. באופן ספציפי, הוא משולם לה במהלך יחסי מין. אם האיש לא מסכים בענייני אוראלי בכתובת של גברת משלו, אז על גירוי של פטמות עם הידיים, שפה ושפתיים הוא תמיד מוכן.

אהדה כבדה לחלק הזה גופי נשים מוצדקות ברגשות אסתטיים. שיאו זכר צפה אפקט. במקביל, גברים חושבים יותר ברצינות מאשר הבנות. עבור רגע שלהם של אורגזמה פליטת זרע היא נקודה בסיסית מאוד. את הסוף על צוואר הרחם הארוך המתוחכם, עצם הבריח או חזה מעורר תיאבון מודעות זכרית נראית יפה מאוד.

זָכָר אורגזמה דירוג 3

"שרשרת פנינה" היא לא השיטה העשירה ביותר לסיים את מעשה האהבה. מלכתחילה זכות הפה הגברת.התוכן של הקוד הוא אנרגטי מקהלה או חזה נבחר, זה נקרא "שרשרת פנינה". רוב הגברות כזה סוף נראה רגיל לחלוטין.

מרגיש את עצמך הבעלים של המצב, האיש שמאפשר את היקרים ביותר, לגבר נחמד מאוד.

2 בפופולריות באמצע החבר 'ה סוף - כוס של אהובתו.

תחזוקה של גברים מאובטחים - פעילויות פסיכולוגיות. מיליונרים של ישראל לא מפונקו בפומבי להראות נשים וילדים. פשוט להזמין eSquiten, אשר ידגיש את הסטטוס ויהיה חברה יפה.
נערות ליווי בראשון לציון

התגלמות כזו בחיים מעז רחוק זה לא הכל. שני השותף חייב להיות מודע לכך שמשחקים אלה יכולים להוביל הריון מיידן. כמה מעריץ את הרגשות החדים שמוכנים קח אמצעי מניעה אוראלי או להתקין ספירלות.

עבור זוגות מתאמנים האחורי הוכחה סקס, kayf מיוחד הוא הסוף בתחת. כאן זה מודע לכך שלא כל גברת תסכים למין האחורי. יתר על כן, לא כולם מוכנים הסוף קרה פנימה. התהליך יספק הנאה בלעדי מקרה כאשר שני השותפים דיברו בינם לבין עצמם את כל הפרטים.

התחת - מיקום המאהב הבא לאורגזמה בחבר'ה. הם אוהבים לא רק את הסוף, ומרגש סוף לגוף נקבה יוצא מן הכלל. בעמדות מסוימות, למשל, סגנון כלבלב או עומד, פליטת הזרע על התחת הוא לא רק מחסום, אבל ונוח, פריסט.

עם אישה אהובה Maids יכול מסכים על הכל. קצה הפנים או פנימה, כמובן, שואל דיון הכנה. אבל "פרל שרשרת »בקושי מישהו יוכל להעליב או לפגוע.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

לפני שתרגול שרשרת פנינה במין או בשיטות אחרות של שפיכה, אדם בוודאי בוודאי לייעץ בהזדמנות זו עם שותף. בנות רבות לא מעריץ כזה סוף יחסי מין. הם מעדיפים שהשותף סוף סוף סיים על הבטן, הרגליים, המציאו בפה, אבל הנה שפיכה על החזה, כל כך הרבה הפנים לא מרגש אותם בכלל. לכן, רגעים אלה במין בוודאי ובוודאי בטל, כך שאף אחד לא יפורסם והשותף לא פיתח דחייה לקואיטוס. אולי שוקל את כל "עבור" ו "נגד", האישה תספק איש הזדמנות לארגן שרשרת פנינה.

Просмотров: 576 | Добавил: wondatra5ostrye | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar