search
menu
person

NEWS AND UDATES


09:16
סקס אנאלי זה יעשה את היום שלך

אמצעי זהירות, טיפים ו LIFHAKI, המסייעים לך עם שותף ליהנות לילה זה במלואו.

התוכן של המאמר

1 ביסודו של דבר, לשים את זה בעדינות, יודע 2 האם אני יכול לקבל נגוע? 3 האם יש יתרונות? 4 על איך זה קורה

זה ידוע ביסודו

כמה חושבים, יחס מין אנאלי לאנשים עדיין מעורפלים. כמה מהם רואים את זה מסוכן, כמו אנשים רבים חושבים, תרגול מצער, שאר המין האנאלי שמחים, והשלישי עדיין לא החליט, כי הם לא העזו לנסות.

לדברי מחקר, כל גברת 3 בגילאי 19 עד 44 לפחות החלטתי על ההרפתקה הזאת. ללא ספק, ראוי להזכיר את העובדה שזה לא כל כך רחוק מכל.

כדי לקבל מקסימום של הנאה ממין אנאלי, אתה צריך לבשל ולחקור את התיאוריה.

האם אתה יודע זאת:

כאב לא חייב

"רגשות יכולים להיות איך אנחנו כל הזמן מדברים, יוצא דופן, אבל אם הכל נעשה כראוי, לא צריך להיות כאב", אומר Alyssa שני, ד"ר דבש מדעים. בצע את חומר סיכה - בניגוד הנרתיק, פי הטבעת לא לייצר מספיק חומר סיכה טבעי במהלך סקס. תן העדפה סיכה על איך כולם יודעים, בסיס הסיליקון - הם, בסופו של דבר, להתייבש לא מהר כמו חומרי סיכה על בסיס אקווה.

-.ס '. טחורים וקשיים עם עיכול - סיבה לדחות את הניסויים לפני האפשרות הטובה ביותר.

"שם" לא מתמתח

"כמה אנשים דואגים כי סקס אנאלי יוביל שריר מתיחה ודילמות כאלה כמו בריחת שתן, אבל זה לא. פי הטבעת מתיחה כאשר חבר או צעצוע מקומי הוא הציג שם, ולאחר מכן הופך למצב רגיל, "אומר את החסד.

אורגזמה אפשרית באמת

סקס אנאלי יכול להיות מאוד נעים. העובדה היא כי באזור זה יש מספיק קצות העצבים. תארו לעצמכם עובדה אחת כי גירוי נאמן עשוי בסופו של דבר לגרום רגשות אינטנסיביים כל כך שזה יצטרך להוביל אורגזמה. אבל זה עדיין לא את הגירסה האפשרית, אז זה לא שווה לנזוף את עצמך במקרה של "כישלון". אחרי הכל, זה מצוין עבור כל מי שרוב הנשים לקבל משלהם, כמו רבים באים לידי ביטוי, אורגזמות מסיבי ביותר הם לא מין אנאלי או חדירה נרתיקית, אבל מ גירוי הדגדגן.

אל תמהר

סקסולוגים ממליצים שתתחיל להכיר מין אנאלי שכבר עוקף אורגזמה שנרכשה מפרקטיקות אחרות. אז הגוף יהיה הכי הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, רגוע ורגישים. אתה יכול להתחיל בנשמה או באמבטיה, מלטף את מסיבי של אזור זה עם אצבע סבון.

לדבר על

עוד קודם לכן, כפי שיותר מאיתנו אומרת כל הזמן, תוכלו להסכים עם הבגדים של זה, אתה צריך לדון בפרטים, והוא אפשר היה לבוא עם מילה עצירה. ואכן, השותף, באופן כללי, לא יכול לחשוב על מה בדיוק אתה גונח - מן הנאה או מכאב, אז עדיף להתכונן כפי שהוא צריך.

סקס אנאלי בעיקרון לא צריך להיות מוצג כהפתעה. גבולות כמו רובנו התרגלו לומר, מותר לדון עם שותף מראש.

חוקן הוא אופציונלי

מומחים, אז לומר מאמינים כי נסיעה מראש לשירותים ובמקלחת הוא כל מה שנדרש בשבילך. ואת חוקן (והתעללות בשיטות כאלה, זה הפך, היגיינה) יכול פשוט לגרות את פי הטבעת ואת רירית של מערכת המעי.

הפתעות עדיין אפשריות

כאלה הן המציאות של החיים. "הפתעות" במהלך מין אנאלי אפשרי אפילו על ידי ביקור בביקורים בנפש ולנקות את דרכי המעי, כפי שכולם אומרים.

שירות ליווי בישראל משולם באופן מושלם. לעתים קרובות, הלקוחות הם בחורים בטוחים, זה שהם מתכוונים לנצח את המראה בפסטיבל, הליכה ישירות מתחת היד עם בחורה בהירה. הכנסה זו היא די למדי, ולאחר מכן כדי לספק את עצמם באופן מלא עם אובייקטים הדרושים.

ואם אתה מזניח, כראוי, הכנה באיכות גבוהה או לבחור לבדיקות לא, כמו רבים באים לידי ביטוי, את הימים הגורליים ביותר ... באופן כללי, אם הפרטים הפיזיולוגיים הם אמרו לך, סקס אנאלי הוא לא אתה.

קונדומים צריכים להיות בהישג יד

גם אם אתה ביחסים monogamous, לא רק שווה קונדומים מוזנחים במהלך סקס אנאלי. למה? ב -1-1, זה יעזור לנצל את החיכוך ולמזער אי נוחות במהלך ההקדמה, זה הפך להיות חבר של פי הטבעת. ובבין 2, אל תשכח כי חיידקים חיים בתחום זה - במיוחד משום שאי אפשר ליישם את אותו קונדום בכל נסיבות, אם תחליט ללכת כמה מאיתנו הוא כל הזמן אומר, סקס אנאלי איך אנשים רגילים לפרוץ, בנרתיק.

-.ס '. לטעון כי חומרי סיכה על מסד הנתונים של שמן כאילו הורסו קונדומים לטקס.

צעצועים יכולים לסייע

צעצועים לרכוש תוכנן במיוחד עבור סקס אנאלי. לרוב הם מצוידים עם מגבילים - כך שאתה לא נראה לחדש את הבנק חזירון של סיפורים נפלאים במשרדו של הרופא המקומי.

התחל עם צינורות אנאלי קטן - הם מניחים להתרגל תחושות חדשות להירגע.

Pose הוא גם עקרונית

אתה יכול לחוות סקס אנאלי בתנוחה מיסיונרית, אם אתה בטוח שאתה תרים את זווית החדירה. זה יהיה רע אם לא היינו אומרים מה סגנון Doggi גם יהיה מאוחד. ואולי אפילו לא צריך לדבר על זה וכמעט כל הבנות קל יותר לניסויים בתנוחה שוכב על הבטן כאשר השותף ממוקם מאחור. זה מאוד רוצה להדגיש כי האישה היא על גבי, הם יאפשרו לעצמה כראוי לשלוט בעומק החדירה ואת הקצב - ללא תחרות בפעם הראשונה.

דרך אגב, כמו מניקור

מסמרים צריך להיות קצר כפי שהוא יהיה גזוז ו fed - בדים באזור פי הטבעת הם די רגיש, הם יכולים פשוט סוף סוף להרוס. עם זאת, כל microtraums להוביל להתפשטות של זיהום.

החליט לנסות את גירוי ידני של פי הטבעת? לאסוף על מניקור להסיר את הידיים עם סבונים כמו קודם, ו כבר התאמן.

סיכונים הם כל הזמן

מגעיל ואפילו כפי שהיינו מדברים, רגשות כואבים, אי נוחות - לזה שאתה צריך להיות מוכן. כמובן, כולנו יודעים היטב את זה אבל! אי אפשר לסבול זאת בכל נסיבות, משום שהיא כרוכה בתוצאות. אם משהו משתבש, להאט את הקצב. נסה את הצעצוע הקטן ביותר, למשל.

מומחים מתפללים כי אפילו דימום קטן אפשרי בזמן הראשון. זה מיד את האפשרות של הנורמה, ואת הסיבה להתייעץ עם הרופא. במקרה זה, אם דימום לא לעצור ואפילו מגדילה

כל זה - באופן כללי, אופציונלי

אם אתה לא רוצה, זה הפך, לעשות איך אנחנו מביעים, סקס אנאלי, בשבילך זה לא מעניין וכל הגוף שלך עושה אימה, מן הבדיקות עדיף, בכלל, להכחיש. כן, כמעט כל הנשים כמו פרקטיקות אנאלי, אבל אף אחד לא מת ממה שהוא היה מעורב טוב ישן, כפי שאנו מדברים כל הזמן, סקס nevanol.

אם אתה עם שותף אינם מוכנים ללכת על פרטנר כך לדבר עם איך זה הוקמה, שיטות אנאלי, לא להתעכב על זה - כנראה יש עדיין חבורה של הכל מרגש בשבילך.

גברים הטרוסקסואליים גם מתרגלים

לא רק הומואים הם בצד "המארח". "רוב החבר 'ה כמו גירוי אנאלי, כי בלוטת הערמונית היא בחלק הגבוה ביותר בין פי הטבעת לבין ביצים שולטת שפיכה. בגירוי אנאלי, האורגס הוא אינטנסיבי ביותר קליט. באופן טבעי, לא, באופן כללי, צריך לשכוח סיכה. ומאוחר יותר ניתן יהיה לכלול, כפי שאנו מדברים כל הזמן, שיטות אנאלי כתוספת מציצה או סקס נרתיקי, "אומר סקסולוג תמי נלסון.

אני יכול לקבל נגוע במשהו?2

כדי שגרין כן. זיהומים ומחלות המועברים כמו רובנו כל הזמן מדבר על ידי שיטות מיניות מועברים במהלך איך אנחנו כל הזמן מדברים על סקס אנאלי. אז, להזניח את דרכי אמצעי מניעה, אתה מסתור מסתור HIV, זיבה, Chlamydia ו הרפס.

אגב, באיום גדול יותר, השותפים "התחתונים", במילים אחרות, המפלגה המקבלת. הם להדביק stis 13 פעמים לעתים קרובות יותר מאשר "למעלה" שותפים.

יש גם את הסיכון של טחורים ואפילו ניקוב profforations. מחלה נדירה למדי המאופיינת בכאב בטעם וכמו דימום רקטלי.

לבסוף להפחית את הסכנה, להחיל קונדום ולזכור על הכנה ואמצעים של אמצעי זהירות.

האם יש יתרונות?3

לא משנה כמה זה באופן מפתיע, זה כל כך מגוון וכיצד הוא לבוא לידי ביטוי, תרגול מין טאבו הוא באמת יתרון מסוים. דירות דיסקרטיות בתל אביב

ועוד יותר:

האורגזמה הכי אינטנסיבית

יש לנו כבר עסקו לעיל - באזור פי הטבעת, זה מספיק, כפי שהיינו מדברים, קצות עצבים רבים, וחלקם מחוברים לאברי המין.

במהלך סקס אנאלי, הגברת, לשים את זה בעדינות, יכול לעורר בעקיפין את הנקודה G ו. זה אפילו יכול להוביל לגמירה.

חריץ פירות אסור

סקס אנאלי כבר, כפי שכולם יודעים, אף אחד לא juspeess, אבל עדיין זה בפועל לפני שהזמן הזה הוא טאבו. לשים לב לעובדה כי הטאבו הוא חם! הכי יוצא דופן ו "מלוכלך" לשניכם, זה היה הכרחי, נראה כל תרגול מיני, במיוחד אלה אשר מרגש, ולכן יהיה החוויות שלך.

זהו מחקר של הגוף שלה

על הגוף שלך חבורה של אזורים ארוגניים, אשר אתה אפילו לא יכול להיות חזק. ולמצוא אותם, יש צורך לצאת מאזור הנוחות, ובסופו של דבר, נסה חדש.

היכרות עם צעצועי מין חדשים

כרגע, אז לדבר יש כל כך הרבה צעצועים עבור גירוי אנאלי, וזה רק חטא לפחות פעם אחת אם אתה לא נתקל בהם! בסיסי - לשטוף בקפידה צעצועים של ערעור "הכשרה מעשית".

צור קשר עם שותף

סקס אנאלי מבקש אמון מלא בין שותפים לבין דיאלוג פרנק. כדאי לומר כי זה שימושי לא רק עבור סקס?

על איך זה יקרה

עדיין יש לך שותף שעדיין יש לך ספק ואתה לא יכול להעז להרפתקה זו? קרא את הפרנק איך אנשים רגילים להביע, סיפורים אנונימיים של נערות מנוסים הנחיות תשלום עם רוח זו של האונטוס!

"אני ועברי, בסופו של דבר, כבר נפגשו במשך שלוש שנים ועכשיו החלטנו סוף סוף לחוות אנאלי. לא כמו רבים באים לידי ביטוי, כי אנחנו כל האחרים, בסופו של דבר, משועמם, והיינו שקועים בשגרה. רק לא אני ולא. החליט להפוך את "הפעם הראשונה" שלנו. וכפי שכולם יודעים, בהתחשב בעובדה שיש לו חבורה של נשים, אני עדיין אוהבת את המחשבה, סוף סוף, להיות הראשון שלי.

במשך חודשים נדברנו, לפני שאתה מעז. ומאוחר יותר שתה איכשהו, מצאו את עצמם בחדר השינה שלי והוא שאל: "בוא ננסה?" הסכמתי. אנחנו, באופן כללי, שמאל ב Lubrikanth - שמעתי שזה לא קורה במקרה זה. ומאוחר יותר, בתנוחה של כלבלב, המשיך. איטי, סנטימטר מאחורי סנטימטר. זה היה בלתי מבוסס. תחושה בלתי מתפשרת של מלאות.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה קשה מבחינה פסיכולוגית. האנשים העשירים של ישראל לא טרחו בפומבי להראות נשים וילדים. סדר חסכוני יותר esquitenz, אחד ידגיש את המצב יעשה חברה מצוינת.

כאילו קודם לכן לא היה לי מין.

הוא שאל אותי בכלל, אם. איך זה לא היה מוזר, אבל אהבתי לחזור ולהיראות כאילו הוא טס מתוך אושר. למרות שהייתי עצבני, אבל גם קיבלתי אורגזמה (עוררתי את הדגדגן, כפי שנהגנו לומר, לטפל). מאוחר יותר ניסינו הרבה יותר אנאלי, אבל רק במקרים מיוחדים (חששתי שזה מותח שם, חה!). הכל היה בסדר, אבל עם הרגשות האלה שנרכשו בפעם הראשונה, זה טבעי, לא להשוות ". - M.

"הייתי שיכור, זה היה מין אקראי, והכול יצא כמו הפתעה. ולכן הדיאלוג לא הותאם. למרבה המזל, אהבתי את זה, הניסיון היה חיובי. ללא ספק, ראוי להזכיר את מה שהבנתי שאני אוהב את זה, ומאוחר יותר התחלתי לתקן את זה הרבה.

אני אגיד מה הכי חשוב להתחמם. כמו עם הנרתיק, הכל הולך Kudo טוב יותר כאשר החור הוא "מוכן". NUZHNA, כפי שכולם אומרים, prelude מעולה - חומר סיכה, אצבעות, פה, צעצועים, מה שלא יהיה. זה חייב להיות אמר להיות יותר זמן מאשר באופן מסורתי. אני מעדיף אנאלי כמו "צלחת שנייה" כאשר כבר הגעתי לאורגזמה, אני מרגיש נהדר ואני רגוע. שלי גם עצה? אמון הגוף שלך ואת הרצונות שלך "- R.

"אני הראשון ניסיתי אנאלי עם לשעבר שלך. הייתי מאוד נוח איתו, אבל אם ב 'וחומרייה היו יותר, זה יהיה סופר. העצה שלי היא לעשות את זה עם מי אתה בוטח, "עם. "ניסינו לראשונה כשהיו במערכת יחסים במשך שנה וחצי. ברגע זה מאוד פשוט טיפלו בסקרנות. כל אחד קטן יודע את העובדה שכולם גם צריך לעשות בבטחה ובזכות. השתמשנו כיצד להתבטא, הרבה סיכה והוכן כפי שהוא צריך. שנינו אהבנו את שניהם.

מאוחר יותר, הוא הפך החליט לחוות שוב, אבל התברר כאן שזה עדיין לא מה שרצינו לשבת בחדר השינה. תארו לעצמכם עובדה אחת, אבל אני שמחתי בכל קל כי ניסיתי את זה עם אלה שאני בוטח, ולא פשוט, כפי שרובנו התרגלו לדבר, בחור אקראי ללילה אחד "-.

"אם אתה לא מתכונן, איך למהר, רגשות, בסופו של דבר, לא יהיה ממה שאנחנו מדברים כל הזמן, נעים. אבל אם הם איטיים, אז זה רק קסום. מאופן שבו כולם יודעים, סקס יומיומי שונה, באופן טבעי, וחדירה של עמוק יותר. אבל עם אורגום, לא עזרתי לי, "- מ '. "פחדתי כל הזמן שזה ייפגע, אם כי אתה מרגיש מהר יותר לאי-נוחות מאשר כאב אמיתי. אמנם כדי לדבר כאן, הכל באופן אישי - החברה הטובה ביותר שלי ניסתה את זה עם הארוס שלה, אז לא יכולתי סוף סוף לשפץ את עצמנו. זה אפשרי כי היא לא אוהבת רגשות, לא משנה כמה סיכה הם משתמשים. תארו לעצמכם עובדה אחת, וכאן היא מרגיעה ביסודו, באופן טבעי.

אני ... לא שמח, כמו אנשים רבים חושבים, סקס אנאלי. אבל החבר שלי פשוט אוהב אותו. למרות שהוא מאוד אכפתית מכובדת לי. אנחנו חייבים לומר מה שאנחנו מנסים בחודשים. והוא מתעקש, אבל השימוש פקקי תנועה אנאלי במהלך הפריזות כדי לסייע לי להירגע, "ו.

"בשבילי, זה ברור לא הדבר הטוב ביותר שניסיתי. לא, אני לא מזיק. זה פשוט לא ללבוש, זה לא להצמיד את זה. לא שלי וכל tuit ", - D. "הייתי פשוט תלויה בזה. בתיכון, אני באמת התאמן סקס אנאלי מאשר רגיל. לא לכל אחד הוא לא סוד כי הצעיר הוא נאמן, הרגשות שלך מאוזנים על פנים נפלאות בין הכאב הים. כל הגוף שלך מחלחל הנאה, "- n.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

גבירותיי מעריץ סקס אנאלי לא פחות בחורים. עבורם, שיטה זו, זה הפך, כדי לקבל את הרגשות האחרונים, לעורר את קצות העצבים הממוקם באזור פי הטבעת, ההזדמנות להיות, לתלות גבר אהוב, באופן כללי, לעשות משהו "מעוות" ו "אסור". כאן זה ביסודו של סיבה להתקרב לשאלה לא גם לעסוק במין אנאלי לעתים קרובות מאוד. מומלץ מעטים - פעם בשבועיים. במקרה זה, פי הטבעת של הגברת, כמו חבר באדם, אינו מאיים על כל דבר, וזה יכול להיות לגמרי, ליהנות מהפעולה. כמובן, כולנו יודעים היטב את זה ואם אתה מוסיף סקס אנאלי על ידי חדירה נרתיקית בעזרת דילדו, גברת, לשים את זה בעדינות, זה מצפה פשוט אורגזמה מסוכנת!

Просмотров: 89 | Добавил: wondatra5ostrye | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar